Drodzy Klienci,

witajcie w nowym rozdziale w historii Halens! Mimo iż zdecydowaliśmy się zamknąć nasz sklep, nadal chcemy informować Was o najbardziej inspirujących modowych trendach. Właśnie dlatego od dzisiaj na stronie internetowej HALENS znajdziecie najnowszą kolekcję naszej siostrzanej marki CELLBES. Jesteście zainteresowani dowolnym artykułem? Wystarczy kliknąć i natychmiast zostaniecie przeniesieni do sklepu CELLBES, gdzie będziecie mogli sfinalizować zakup. To proste!

Jeżeli macie pytania dotyczące swoich wcześniejszych zakupów w HALENS, zapoznacie się z najczęściej zadawanymi pytaniami od naszych Klientów i odpowiedziami. Oczywiście w każdym momencie możecie się skontaktować z Działem Obsługi Klienta, który czeka na wasze telefony.

Pozdrawiamy, HALENS

Najczęściej zadawane pytania
Dlaczego zamykamy Halens: Powodem jest zwiększająca się konkurencja z innych krajów oraz fakt, że przejście od zamówień katalogowych do segmentu e-commerce nie przynosi oczekiwanych efektów. Próby unowocześnienia i wzmocnienia marki nie przyniosły wystarczających rezultatów, co spowodowało, że zarząd podjął decyzję o wycofaniu marki Halens w 2017 r.
Jeśli coś jest uszkodzone: Jeśli artykuły są uszkodzone lub wadliwe, skontaktuj się z nami i rozwiążemy współnie problem.
Gwarancja: zawsze masz pełne prawo do reklamacji przez okres do 2 lat. Jeśli artykuły są uszkodzone lub wadliwe, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta najszybciej jak to możliwe. W miarę możliwości użyj formularza zwrotu.
Jak otrzymać zwrot pieniędzy: Pieniądze zostaną wypłacone zaraz po otrzymaniu zwróconego artykułu, nie później niż w ciągu 14 dni. Jeśli płaciłeś po otrzymaniu faktury lub przy użyciu konta, pieniądze zostaną zwrócone na Twoje konto. Jeśli korzystasz z karty kredytowej lub debetowej, pieniądze zostaną zwrócone na kartę.
Zwrot/roszczenie: zwróć artykuły w niezmienionym stanie, najlepiej w oryginalnym opakowaniu. Zwróć wszystkie części, nawet jeśli są uszkodzone. Dołącz formularz zwrotu i zaznacz powód odesłania artykułu.
Jeśli towary nie są niezmienione w znacznym stopniu, kwota zwrotu może zostać pomniejszona o koszty z tytułu utraty wartości. Jeśli skorzystasz z prawa do zwrotu/wymiany, zostaniesz obciążony opłatą za transport zwrotny. Jeśli artykuły były wadliwe lub uszkodzone, poniesiemy koszty opłaty za transport zwrotny. W przypadku zwrotu lub wymiany towaru klient bierze na siebie ryzyko uszkodzenia towaru podczas transportu. Zawsze zachowuj dokument gwarancyjny/zwrotny aż do czasu rozwiązania problemu, znajdziesz na nim także numer zwróconego artykułu potrzebny w przypadku reklamacji. Jeśli zamówiłeś więcej niż jeden artykuł, a zwracasz tylko jeden lub niektóre z nich, nie zwracamy kosztów opłaty manipulacyjnej ani opłat pocztowych ponieważ nie są one zależne od liczby zamówionych sztuk.
Prawo do odstąpienia od umowy: zawsze masz prawo zwrotu/anulowania zakupu w ciągu 14 dni od otrzymania potwierdzenia zamówienia i odbioru towaru. Aby skorzystać z tego prawa (w ciągu 14 dni), przekaż lub wyślij nam informację, że zamierzasz zrobić z niego użytek. Odeślij artykuły nie później niż w ciągu 14 dni licząc od dnia, w którym poinformowałeś nas, że zamierzasz skorzystać z w/w prawa. Możesz także anulować zakup, jeśli jeden lub kilka artykułów zostało zwróconych lub jeśli otrzymasz nowe potwierdzenie zamówienia. W takim przypadku skontaktuj się z biurem obsługi klienta. Jeśli anulujesz zamówienie nie odbierając przesyłki, musisz skontaktować się z biurem obsługi klienta.
Nie odebrano przesyłki: jeśli nie odbierzesz paczki bez poinformowania naszego Biura Obsługi Klienta i chcesz skorzystać z prawa do odstąpienia od zakupy, obciążymy Cię kosztami opłaty manipulacyjnej i kosztami transportu zwrotnego.
Do kogo zadzwonić: Biuro Obsługi Klienta: poniedziałek-piątek 08-21 i sobota-niedziela 9-17 - tel. 61 679 22 24.